نکات WRITING آیلتس برای موفقیت در آزمون آیتس

 
وقتی شما کنترلی بر روی ساختار و ترتیب کلمات ندارید و عبارات مناسب یا صحیح نیستند.ممتحن آیلتس تمام بخش های مقالات با نمرات ۶-۷-۸ را متوجه میشود اما هرچه نوشته Writing آیلتس شما منسجم تر و قابل فهم تر باشد، نمره ی آیلتس شما نیز افزایش خواهد یافت. آموزشگاه زبان سپانو شما را برای گرفتن نمره دلخواهتان در آزمون آیلتس آماده میکنید ، با ما فقط به نمره 7.5 آیلتس خود فکر کنید .

نکات WRITING آیلتس برای موفقیت در آزمون آیتس

Coherence   در آیلتس  به این معناست که معنی متنی که در Writing آیلتس نوشته اید ،واضح و به سادگی قابل فهم باشد. برای پاسخ هایی با نمرات ۶-۷-۸ آیلتس در این بخش، تمام مقاله باید به راحتی خوانده و فهمیده شوند. اما بخش هایی از پاسخ نمره ی  Writing آیلتس ۵ غیرقابل فهم هستند.
این مسئله ممکن است به خاطر اشتباهات گرامری زیاد باشد، وقتی شما کنترلی بر روی ساختار و ترتیب کلمات ندارید و عبارات مناسب یا صحیح نیستند.ممتحن آیلتس تمام بخش های مقالات با نمرات ۶-۷-۸ را متوجه میشود اما هرچه نوشته  Writing آیلتس شما منسجم تر و قابل فهم تر باشد، نمره ی آیلتس شما نیز افزایش خواهد یافت.

مطلب پیشنهادی: موضوع جالب برای رایتینگ

مقالاتی با نمره ی ۵ در هر پاراگراف ایده های متفاوتی را گنجانده اند. پاسخ هایی با نمرات ۷-۸ در هر پاراگراف تنها از یک ایده استفاده کرده اند و آن را با توضیحات و مثال ساپورت کرده اند. شما میتوانید نمره ی آیلتس خود را با اختصاص دادن هر پاراگراف به یک ایده و توضیح کامل و ساپورت مناسب Writing آیلتس خود را افزایش دهید.

آیلتس , آزمون آیلتس , Writing آیلتس , کلاس آیلتس

آیلتس , آزمون آیلتس , Writing آیلتس , کلاس آیلتس

مطلب پیشنهادی : اصول نوشتن writing

در سطح جمله، پاراگراف های body  باید از این ساختار پیروی کنند:

 

Topic sentence

Explanation

Example

Example-The best way to improve the health and fitness of the public is through advertisement campaigns. Many people are unaware of the health benefits regular exercise and a healthy diet brings and an advertising campaign could be used to educate people. For example, the ‘5-a-day’ campaign used in the UK was extremely effective in getting people to eat 5 portions of fruit and vegetables a day.

در سطح پاراگراف تسک دو Writing آیلتس باید اینگونه باشد:

Introduction

2-3 main body paragraphs

ConclusionCohesion   به توانایی شما برای ارتباط ایده ها، جملات و پاراگراف ها با یکدیگر گفته میشود و یکی از راه های برقرار کردن این ارتباط استفاده از cohesive device  ها هستند.

نمره ی ۵ آیلتس :

در پاسخ ها هیچ عبارت ربطی یا نقش نمای کلامی استفاده نشده یا به طور اشتباه از آنها استفاده شده است. بعضی از پاسخ های band 5 از این عبارات  بیش از اندازه استفاده کرده اند. اگر در تمامی جملات Writing  آیلتس  خود از این عبارات استفاده کنید، نمره ی آیلتس بالاتری دریافت نخواهید کرد بلکه این استفاده ی بیش از حد باعث از دست دادن نمره ی شما در آزمون آیلتس  میشود.

نمره ی ۶ آیلتس :

ایده ها و جملات با عبارات ربطی به هم متصل شده اند اما کاربرد این عبارات صحیح نیست یا خیلی تکراری است. سعی کنید در استفاده از این عبارات تنوع داشته باشید.

نمره ی ۷ آیلتس :

در پاسخ ها تنوع خوبی از عبارات ربطی وجود دارد اما ممکن است بیش از حد یا کمتر از حد معمول استفاده شده باشند.

نمره ی ۸ آیلتس :

داوطلب هیچ اشتباهی در کاربرد این عبارات و نقش نماهای کلامی در Writing  آیلتس ندارد و از آنها درست استفاده کرده است.

نکات کلیدی در coherence and cohesion
  • پاسخ خود را در پاراگراف هایی به طور منطقی دسته بندی کنید.
  • در هر پاراگراف یک ایده بنویسید.
  • ایده های خود را توضیح دهید و سپس مثال بیاورید.
  • حتما در Writing  آیلتس ، مقدمه و نتیجه گیری داشته باشید .
  • از نقش نماهای کلامی و عبارات به طور صحیح و به جا استفاده کنید.
  • در کاربرد این عبارات تنوع داشته باشید.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید